Група "Колобок" для дітей раннього віку
Вихователі працюють над проблемою :
«Розвиток системи фізкультурно-оздоровчих заходів шляхом використання сучасних методів збереження здоров`я»
Група раннього віку незвичайна. Там діти і дорослі рівноправні партнери. В групі працюють вихователі Боклач Наталія Василівна та Дудка Тетяна Андріївна , помічник вихователя Бойко Надія Олексіївна . Свою роботу спрямовують на адаптацію дитини до навколишнього життя. Вихователі навчають дитину не боятися навколишнього життя, "озброюють" дитину правилами безпечної поведінки, навчають дитину берегти своє життя і здоров'я.
Кожна дитина розквітає по своєму.
Щоб зрозуміти сутність дитини треба
увійти в її світ та піднятись до її рівня.
Усім серцем про діток піклуються,І неначе про своїх день-у-день турбуються вихователі:
Боклач Наталія Василівна
Дудка Тетяна Андріївна
У всьому радо їм допомагає,
Та про діток цілий день із задоволенням дбає помічник:
Бойко Надія Олексіївна
Наше завдання:
Завдання:
- Збереження, охорона та зміцнення здоров'я дітей;
- Формування в дошкільнят основ безпечної поведінки та здорового способу життя;
- Забезпечення фізичного, психічного і духовного здоров'я вихованців;
- Впровадження передових методик виховання і навчання дітей;
- Формування основ соціальної поведінки;
- Організація роботи відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти;
- Відновлення традицій родинного виховання та оздоровлення дітей, залучення сім'ї до освітнього процесу в дитячому садку;
- Вдосконалення педагогічної майстерності вихователів.
Порада від вихователів:
Порада від вихователів:
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху
В групі раннього віку «Колобок» виховується 15 малюків. Тут створені всі умови для комфортного розвитку дітей від 1,5 до 2 років. Ранній вік - унікальний період розвитку дитини, що відрізняється низкою особливостей. Для нього характерний швидкий темп фізичного і психічного розвитку.Одночасно дитину раннього віку характеризує недостатня витривалість нервової системи. Саме тому, педагоги групи створюють предметно-розвивальне середовище, розраховане на практичну діяльність дитини, її побут, щоб поступово готувати її до життя, зміцнювати психічне та фізичне здоров'я. Педагоги використовують за призначенням ігровий матеріал, правильно добирають іграшки до віку дітей.
Напрямок
Фізкультурно - оздоровчий напрямок будуємо на основі комфортності так, щоб у дитини залишились приємні емоції від виконання фізичних вправ, відчуття результату та розуміння того, що вона робить щось дуже важливе і корисне для свого здоров'я.
В своїй роботі ми використовуємо найбільш результативні форми роботи відповідно до умов групи, добору дітей, їх фізичного розвитку та інтересів.
Готувати юне покоління здорове - це завдання, поставлене нами, тому ми докладаємо чимало зусиль щодо вирішення питання фізичного розвитку та зміцнення здоров'я дошкільників.
Кожен день, проведений дитиною в нашому закладі, повний яскравих вражень : цікаві та різноманітні рухливі ігри, захоплюючі фізкультурні заняття, фізкультурні свята та розваги, дні «Здоров'я» - і це ще не вся складова фізкультурного життя наших дітей.
У процесі пошуку моделі фізкультурно - оздоровчої роботи ми освоїли оздоровчі системи й технології : методику оздоровчої системи В.Авраменко;
Авторську програму М. Ефименка, кандидата педагогічних наук, доцента, «Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей дошкільного віку», методичні розробки Г. Шалигіної, кандидата педагогічних наук Словянського педіституту, А.Відюк, Н.Гавриш, Н.Губанової та інш.
Під час загартування широко використовуємо в роботі з дітьми аромотерапію. Загартування проводимо на позитивному емоційному тлі, в ігровій формі.
Особливе місце у кожній фізкультурно - оздоровчій роботі посідають фізкультурні свята і розваги, змагання і конкурси, дні «здоров'я», які проводимо протягом навчального року: «Спорт- це сила та здоров'я», « Щоб рости міцним й дужим з вітамінами ми дружимо», « Щоб у садочку було гарно, треба бути в нім охайним», « Всім малятам треба знати, як здоровими їм стати».
У дітей особливе ставлення до цих заходів: вони до них відповідально готуються, заохочують своїх батьків. І без сумніву можна додати, що такі заходи сприяють зміцненню фізичного та емоційного здоров'я дітей, виховують не лише у них, а й у батьків звичку до здорового способу життя.
Чітка система фізкультурно - оздоровчої роботи закладу дала змогу нам відстежити динаміку фізичного розвитку дітей. Підвищився рівень розвитку основних рухів у дітей до 70 %. Близько 67% дітей не хворіли протягом року.
Миємо руки правильно
Щоб заохотити дитину мити руки не менше 20 секунд, покажіть їй цю інструкцію і перетворіть процес на приємну гру. А заодно і прекрасний вірш Ліни Костенко запам'ятається ;)
Бережіть себе і будете здорові!
Давайте помиємо ручки (відео) - ТУТ
Миття іграшок батькам при covid-19.
Так як зараз в країні короновірусє,нам потрібно ретельно слідкувати за дитячими іграшками. Іх потрібно мити після кожного разу,коли дитини з ними дограється . Це все робиться для того,аби зберегти здоров'я вашої дитини від поганих мікробів