Майбутнім школярам

Майбутнім школярам

Похід у перший клас - одна із найголовніших подій у житті малюка. Як правило, до цього важливого дня всі батьки ретельно готуються. І готують свою дитину. Учать її писати, читати й рахувати. Купують портфель і шкільні приладдя.
Школа - це не тільки читання, писання або рахунок. Це цілий новий світ, до якого дитина теж повинна бути готова.
Як зробити так, щоб малюк із задоволенням пішов до першого класу?
Школярам2
⦁Не віддавайте дитину в школу раніше шести років.
⦁Познайомте дитину заздалегідь зі школою, учителькою та майбутніми однокласниками.
⦁Розповідайте малюкові про школу, про свій дитячий шкільний досвід.
⦁Не сваріть дитину за промахи та невдачі в школі, інкше незабаром вона не захоче туди йти.
⦁Частіше спілкуйтеся із учителькою Вашого малюка.
⦁Щодня цікавтесь, що нового довідалася дитина в школі.

Похід у 1 клас

Похід у перший клас - одна із найголовніших подій у житті малюка. Як правило, до цього важливого дня всі батьки ретельно готуються. І готують свою дитину. Учать її писати, читати й рахувати. Купують портфель і шкільні приладдя.
Школа - це не тільки читання, писання або рахунок. Це цілий новий світ, до якого дитина теж повинна бути готова.

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Хотілося б повести розмову не про дітей, а про нас, дорослих, про наше ставлення до їх успіхів і, ще важливіше, до їхніх невдач. Шкода, але ми, батьки, частіше за все нетерплячі та егоїстичні, хоча виправдовуємося «добрими намірами». Але, якими б не були виправдання, наше роздратування, крики, вияснення стосунків, покарання - все це додаткові стресові ситуації, це постійний дитячий біль від непорозуміння та образи. Чим більші наші старання, чим більше уваги приділяємо ми дітям, тим вищий батьківський рівень домагань, тим більша надія і бажаніша нагорода - відмінні оцінки...
Особливе значення при формуванні готовності дитини до навчання надається фізіологічній адаптації.
Фізіологічна адаптація
Процес фізіологічної адаптації дитини до школи можна розділити на кілька етапів.
Як проходить цей процес, які зміни в організмі дитини наявні при адаптації до школи протягом багатьох років вивчали спеціалісти в галузі медицини.
Що ж відбувається в організмі дитини в перші дні навчання:
• низький рівень і нестійкість працездатності;
• дуже високий рівень напруження серцево-судинної системи;
• низькі показники координації різних систем організму між собою;
• зміни функціонального стану центральної нервової системи;
• різке зниження навчальної активності;
• зниження працездатності;
• до кінця першої чверті маса тіла зменшується у 60 % дітей;
• скарги на втому, головний біль, сонливість, погіршення апетиту, поганий сон;
• розгальмованість рухова або млявість, утомленість;
• розлади шлунково-кишкового тракту;
• підвищення артеріального тиску.
Перший етап
2-3 тижні
орієнтовний, коли у відповідь на весь комплекс нових впливів бурхливо реагують усі системи організму («фізіологічна буря»)
Другий етап
1-2 місяці
нестійке пристосування,
коли організм шукає й знаходить певні оптимальні варіанти реакцій на ці впливи
Третій етап
до 3-6
місяців
відносно стійке пристосування, коли організм знаходить найбільш оптимальні варіанти реагування на навантаження

Поради для батьків ліворуких дітей

Зробіть так, щоб ваша дитина за жодних обставин не відчувала вашого негативного чи жалісливого ставлення щодо її ліворукості.
Не драматизуйте ситуації невдач. Переконуйте дитину, що не існує проблем, які не можна розв'язати з вашою допомогою . Дитина має бути впевнена , що будь-які помилки можна Займайтеся з дитиною ліпленням, малюванням, вишиванням або в'язанням вузликів на мотузці тощо. Такі вправи дають змогу розвивати дрібну моторику та координацію рухів. Окрім того, тренуйте зорово-просторове сприймання Плануйте для дитини раціональний режим дня. Зазвичай ліворука дитина легко збуджується і швидко стомлюється, тому її життєдіяльність варто спланувати так, щоб вона не зазнавала перевантажень та перевтоми.
Пам'ятайте, кожна дитина має розуміти, що вона має право на помилку. Також вона має бути впевненою в тому, що за помилки її не каратимуть, але вона має їх виправляти.
Надавайте дитині більше самостійності під час користування різними предметами - олівцями, пензлями, фломастерами, маркерами, альбомами чи зошитами. Також пом'якшуйте для неї 2правила» роботи із цими предметами.
Організуйте для дитини таке робоче чи ігрове місце, щоб під час малювання , розглядання малюнків чи письма світло ( денне або електричне)падало з правого боку.
Подбайте, щоб у дитини був електронний годинник, оскільки у ліворуких дітей виникають проблеми із визначенням часу на циферблаті з годинниковими стрілками.

© 2020 ЗДО "Колосочок" с.Подвірне
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати